marți, februarie 24

Papusarule...

Oh, draga Papusarule...
Fa-mi doua gauri mari sub ochi
Sa pot invata a plange

Si lasa-ma sa-mi curga prin ele
Ploaie si rasina...


Oh, draga Papusarule...
Te rog... Te rog...

Lasa-ma sa plang mult

Atat de mult incat sarmele din articulatii
Sa rugineasca pana la sfaramare...


Dragul meu Papusar,

Nu vrei tu oare acum

Sa imi tai sforile?
Nu mai sunt bun.

Am ruginit,

Nu ma mai misc,
Scartai cand imi indrepti mainile...

Nu mai sunt bun.


Taie-mi sforile

Si arunca-ma in cufarul vechi

Sa zac acolo
In legea mea;

Sa vii din cand in cand

Sa ma scoti la lumina

Si niciodata sa nu ma gasesti

In locul in care m-ai lasat


Caci... Oh, draga Papusarule...
Eu in fiecare zi invat sa merg din nou

Si telul drumului meu e el.

La capatul cutiei

Ma asteapta.

Niciun comentariu: